طراحی سایت در کرج
نوشته شده توسط : ساحل

چرا باید سایت داشته باشیم؟
چون دیجی کالا را دیده ایم!

این جواب قانع کننده ای نیست. استیو جابز با سؤال کردن سوال چرا از تک تک عناصر کمپانی خود، آنها را مرتبا به چالش می‌کشید. مهندسین و برنامه نویسان اپل دائم در معرض این پرسش بوده اند. اینکه کل انسان ها اینکار را کرده اند نمی بایست شما را متقاعد به کاری کند. اگر میخواهید مانند اپل متمایز از رقبای خویش باشید به مسائل نگاه ریشه ای داشته باشید.

بی‌دلیل و تنها به خاطر بقیه، کاری را انجام ندهید. ما در اینجا و ( در مقاله ای گسترده تر )کمک میکنیم مزایای داشتن یک وب سایت را به دقت بسنجید، در ارتباط با خرج های آن آگاهی پیدا کنید و قصد نهایی خود را از تشکیل تارنما به صراحت ببینید.

با طراحی سایت خوب میتونید مشتری قصد رو براحتی از هرکجا و در هر ساعتی از شبانه روز وارد سایت خودتون کنید، نیازهای ابتدایی اون رو پذیرش بدید و با جلب اطمینانی که ایجاد میکنید خدمات یا کالا خودتون رو به اونها بفروشید. با داشتن یک سایت خوب برخلاف طریق های معمول تجارت، مشتری بدنبال شما خواهد آمد .

کسب و کار من نیازی به طراحی سایت ندارد
ممکن است تصور میکنید گونه بیزینس شما نیازی به ساخت سایت ندارد، خبر خوب اینکه این به راستی برای شما امتیازی محسوب میشود. و در واقعیت شما رقبای کمتری در دنیای اینترنت دارید و با کمینه زحمت نتیجه به مراتب بهتری خواهید گرفت.

در وبسایت بخوبی شناسایی شوید و اعتبار کسب کنید
برای کسب و کار خود مشتریان جدید کسب کنید. ( 4.2 میلیارد فرصت )
رسانه خویش باشید
ارزان و 24 ساعته در دسترس باشید
روابط جدیدی برای خود ایجاد کنید
مخاطبان و مشتریان خویش را براحتی ارزیابی کنید
به قطع درخت های عالم منتهی دهید!!
سایت بهتر است یا پیج اینستاگرام؟
بیست میلیون کاربر اینستاگرام و راحتی استفاده از آن، باعث جذابیت این شبکه اجتماعی برای کسب و کارهای نوپا شده است. حیات بسیاری از کسب و کارهای کوچک یا بزرگ در گرو این شبکه اجتماعی ست. هزینه کم و یا حتی صفر این شبکه اجتماعی مایه رشد روز افزون کسب و کارها در آن شده است ولی صادقانه باید بگوییم که هرگز نمیتواند جایگزین کاملی برای یک سوداگری اینترنتی محسوب شود. ما مشتی از خلوارها برتری داشتن یک سایت اینترنتی را برای شما در زیر فهرست میکنیم الی احتمالاً بتواند کمک حال شما در انتخاب گذرگاه کسب و کار اینترنتی باشد.

در پیج اینستاگرام امکان بخش بندی محصولات وجود ندارد.
امکان بروزرسانی محصولات قبلی در پیج هستی ندارد.
فرایند پرداخت هرگز مثل سایت، ساده و متکی بر درگاه بانکی نیست.
در پیج اینستاگرام خطر پالایه شدن از ورید گردن به شما کم و بیش تر است.
برخلاف سایت اینترنتی ، امکان جستجو در پیج اینستاگرام شما وجود ندارد.
حجم محتوای شما در پیج اینستاگرام به شدت محدود است.
جذب بازدیدکننده از گوگل در اینستاگرام عملا وجود ندارد.
سایه ریپورت شدن، هک‌شدن، فیلتر شدن، بلاک شدن، تحریم و … تمامی دور پیج اینستاگرام شما میچرخد.
این گوهر ناب دنیای بازاریابی سابقه طولانی ندارد . از طراحی نخستین وبسایت جهان فقط 28 سنه میگذرد. فقط در سال 2013 شمار سایت های جهان به اتفاقاً سی درصد افزایش داشت و از این مدت بیش از یک میلیارد سایت در عالم ثبت شده است و این رقم هر ثانیه رو به افزایش است . ولی احتمالاً ایمان این نکته برای بسیاری از افراد دشوار باشد و آن اینکه، هنوز هم با وجود هزینه بسیار پسندیده دربرابر در آمد زیاد بسیار حاصل از آن ، افراد زیادی هنوز هم سایت ندارند و یا دست کم به سود آوری متعلق به نرسیده اند. احتمالاً در گذشته یک سایت تنها برای درج روی کارت ویزیت استعمال داشت ولی امروز دیگر داشتن سایت با محتوای پسندیده و جذاب ، برای هر کسب و کاری یک ضرورت است.
مزایای داشتن سایت و بازاریابی آنلاین
آیا شما میدانید مدیر دیجیکالا چه کسی ست؟ محل دیجیکالا در کجا واقع شده؟ چند پرسنل در این کمپانی مشغول به فعالیت هستند؟

ما هم نمیدانیم! ولی شما هم نزدیک به یقین بارها با خرید از این سایت ایرانی برای او سود آوری داشته اید. نوش جان ایشان !

اما چرا شما چنین فرصتی برای خویش دست و پا نمی کنید؟

اینترنت دروازه ورود هر یک از افراد جامعه و سازمان های به بازارهای بزرگ جهانی و منطقه ای ست . اگر تجارت الکترونیک را برای خود ضروری میدانید ، طراحی سایت و ایجاد یک پایگاه اینترنتی انحصاری مهمترین قدم برای شما محسوب میشود . امروز سایر تمامی میدانیم که یک وب سايت تائير قوي بر اعتماد مشتري هاي هر شغل و حرفه ای دارد. دیگر نمیتوانید در دنیای امروزین و در بیزینس خویش موفق باشید و یک وبسایت چیره دست برای خود طراحی نکرده باشید. چه بسا شما در پیرامون واقعی یک برند یا کمپانی یا سازمان شناخته شده نباشید، اما به مدد یک طراحی سایت چیره دست ، میتوانید برای خود بصورت آنلاین و مجازی برندسازی کنید و از این برند امثال بسیاری از شرکت های مشهور که احتمالا رقیب شما هستند، کسب درآمد کنید.
لیست مزایای سایت برای شما:
در دسترس مشتری بودن آن در هر زمان شبانه روز
کاهش خرج ها
جلوگیری از اتلاف زمان در پاسخگویی به سوالات مشتریان
کسب درآمد از مشتریانی که چه بسا هیچ وقت نبینید (جذب مشتریان بالقوه)
صرفه جویی در تبلیغات موثر و افزایش ارزش تبلیغات
وجود وب سایت، اعتبار شما را افزایش می‌دهد
مهمتر از همه: همیشگی بودن سایت

اگر کسب و کار شما در محل های کرایه ای بنا شده باشد شکی نداریم با پوست و استخوان خویش نقص مهمی در سوداگری خود را حس کرده اید. شما هر ساله لازم است ریش و بنه کسب شغل خویش را جمع کنید و در یک محل جدید سوداگری خویش را دایر کنید و روز از نو روزی از نو. ضمن اینکه نمیخواهیم با گوشزد هزینه های سرسام آور اجاره درد شما را بازپسین تر کنیم.
اما داشتن یک سایت یعنی کسب و کاری دائمی در محلی دائمی. سایت شما مادام العمر برای شماست. و هر زحمتی که برای آن کشیده شود دور ریخته نخواهد شد.
براستی آیا میدانید پهنه ها (نام سایت ) یی که بصورت ملی ثبت میشوند (دامنه هایی با پسوند .ir ) حتی قابلیت ارث بری دارد؟

مزایای سایت برای مشاغل کرج: مزایای داشتن یک سایت برای مشاغل موجود در کلان شهر کرج از این قواعد مطرح شده مستثنا نیستند. این شهر بدلیل نزدیکی به پایتخت ایران رونق اقتصادی بالایی دارد و پتانسیل احسان برای بازاریابی از راه اینترنت برای خویش میبیند. تجربه ما هم ثابت نموده که کسب و کارهای حائز وبسایت و یا حتی شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام، یک سرو گردن از رقبا بالاتر ایستاده اند.
هزینه های داشتن یک سایت چقدر است؟
بعد از خواستن مطالب بالا اگر به اهمیت داشتن یک سایت پی برده اید بد نیست خرج های زیاد مناسب آن را نیز با هم مرور کنیم. عمده سوالاتی که فعالان بازار و کمپانی ها از کارشناسان ما در طراحی سایت وینتو می شود در مورد هزینه های داشتن سایت است. چه بسا تجربه های بد رفقا باعث این نگرانی شده باشد. بدبختانه شوربختانه شمار شرکت های طراحی سایت با کیفیت بسیار نیست. در نوشتار شناسایی شده در ذیل سعی شده است نگرانی های شما را بابت قیمت طراحی سایت لغایت نزدیک زیادی مرتفع کنیم. با اینکه شما میتوانید به مجانی نیز برای خود وبسایتی تعبيه کنید، ما در اینجا در مورد خرج های یک سایت کاملا حرفه ای تر با شما صحبت خواهیم کرد.

لیست هزینه های سایت برای شما:
دامنه یا آدرس سایت (شروع از سالیانه 5 هزار تومان)
هاست (محل ذخیره سازی سایت ) (شروع از سالیانه 50 هزار تومان)
هزینه طراحی سایت (شروع از سالیانه 600 هزار تومان)
هزینه فرآوری درونمایه برای سایت (شروع از ماهیانه 200 هزار تومان)
هزینه سئو سایت (شروع از 550 هزار تومان)
هزینه حمایت سایت (شروع از ماهیانه 250 هزار تومان)
انتخاب کمپانی طراحی سایت خوب
آیا میدانید؟ بر اساس تحقیقات به عمل آمده از بدو ورود کاربران به وب سایت تنها 3 ثانیه موعد می برد الی کاربر در ارتباط با کاربردی بودن یا نبودن سایت شما تصمیم قطعی بگیرد. بر همین بنیاد اگر در نگاه اول در جلب توجه کاربران به احسان عمل نکنید ، بی گمان آن ها را از دست خواهید داد .
1001
1002
1003
تنها 3 ثانیه وقت دارید!
حقیقت این است که در انتخاب شرکت طراحی سایت دقت بسیاری را می بایست به خرج دهید زیرا می تواند در رسیدن یا نرسیدن شما به کامیابی و تبدیل کاربران به مشتری برای شما به شدت تاثیرگذار باشد . احتمالاً مهمترین قدمی که شما می بایست بردارید همین قدم است. سهم گرفتن از دانش یک تیم خوب طراحی سایت در کرج برای تضمین کامیابی شما کاملا بایسته ست.

بیشتر مشتریان ما قبلا با کمپانی های سایر تجربه های ناموفقی داشته اند. امروزه کسان زیادی مدعی داشتن فرهنگ طراحی سایت و بهینه سازی آن هستند. متاسفانه گذرگاه پابرجا کردن مناسبی برای این موضع در دسترس شما نیست.
لیست مشکلات طراحی توسط کمپانی غیر حرفه ای:
عدم امکان توسعه در آینده
مشکلات جدی در پهنه سئو یا بازدید گوگل
مشکلات بهینه بودن یا سرعت سایت
ضعف امنیتی سایت
عدم جذب مخاطب با گرافیک بی‌کیفیت
نداشتن امکان پشتیبانی





:: بازدید از این مطلب : 173
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: